ח"כ אופיר סופר: "אנשים עושים 'למדנות' בדברי גפני"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אופיר סופר: "אנשים עושים 'למדנות' בדברי גפני"

    ח"כ אופיר סופר, הציונות הדתית על חילוקי הדעות של סמוטריץ' ובן גביר: "אנחנו בפריימריז, עסוקים וטרודים. יש זמן להתפקד, הבחירות באמצעים דיגיטליים ומהבית. אף אחד לא מנע ממצביעי בן גביר להתפקד, זה לא פייר" | "אתה לא תאמין למה שאני אומר, לא שמעתי מילה מגפני שלא יהיה בממשלת ימין, אנשים עושים 'למדנות'

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר סופר, הציונות הדתית בראיון בתוכנית "פילפוליטיקה" עם אבי בלום ויעקב ריבלין: "אנחנו צריכים להתמודד עם הדרך שלנו, איילת שקד ויועז הנדל פחות פונים למצביעים שלנו. אני מתקשה לזהות לאן הם פונים ומי האלקטורט שלהם למרות שאני פחות רוצה להתעסק איתם ויותר איתנו"

    "לא רואה מצביעים רבים שיצביעו להם, אני מקווה בשבילם שיקבלו קולות. אנחנו צריכים לעבוד על ההסברה מול המצביעים שמזדהים עם העקרונות שלנו. התופעה יותר קטנה, היו חברי כנסת שעזבו את הקואליציה וגרמו להפלתה. צריך לדאוג לעם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. צריכים לעסוק בזהות היהודית, בהתיישבות ביו"ש ובכלכלה".

    לגבי העניין עם בן גביר הדגיש חה"כ סופר: "אנחנו נמצאים בפריימריז, אנחנו עסוקים וטרודים, זה לא כל כך נעים אבל זה מסדר את הרשימה. מתפקדים, יש שבועיים לתום המפקד. אז ייערכו בחירות באמצעים דיגיטליים. אף אחד לא מנע ממצביעי בן גביר לא להתפקד, זה לא פייר אני גם חושב שלא צריך לרוץ לאמצעי התקשורת".

    "לכל אחד יש את הסגנון ודרכי הפעולה שלו. לא משנה בסוף אם חרדים יצביעו לנו, כי בסוף כולנו חותרים להכרעה של ממשלת ימין. תמיד היה לנו הצבעה טובה בחב"ד, האתגר שלנו הוא להוציא את האנשים להצביע. היינו במספרים יפים בבחירות האחרונות וזה לא הספיק לנו, אנחנו צריכים יותר".

    "אתה לא תאמין למה שאני אומר, לא שמעתי מילה מגפני שאמר לא יהיה בממשלת ימין, אנשים עושים 'למדנות'. אני בטוח שאם נעבוד בווקטור הנכון נכריע את ה-61" סיים חהר הכנסת מ"הציונות הדתית"



    0 תגובות